Wie zoeken wij?
Wij zoeken een bekwame en klantvriendelijke collega voor ons facilitair team, die helpt bij het faciliteren van de hele organisatie. We hebben momenteel ruimte voor twee nieuwe helpdeskmedewerkers.
Wat ga je doen?
Als ICT servicedesk medewerker wordt je de spil tussen de organisatie en beheerders. Je behandeld en bewaakt inkomende vragen en meldingen, uitlegt aan medewerkers, voert periodieke controle van diverse loggings uit en maakt ICT middelen gereed voor uitlevering en inname.
Wie zoeken wij?
We zoeken kandidaten die technische problemen kunnen oplossen, vragen over phishing kunnen beantwoorden, meldingen kunnen registreren en deze door kunnen zetten of complexe issues kunnen escaleren naar onze tweedelijns-experts. Een vermogen om goed samen te werken, prioriteiten te stellen en het proces blijvend te willen verbeteren is essentieel. Kennis van Microsoft 365, Microsoft Office, Microsoft Teams, Topdesk, Android en IOS, en Veeam Backup & Recovery is een pre.
Wat bieden wij?
We bieden een goed salaris, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reisvergoeding en studiefaciliteiten, een Individueel Keuze Budget van 17,05% en de mogelijkheid tot een Discover-potentieel analyse. Bovendien krijg je werk binnen een prachtige werkomgeving met leuke collega’s. De vacature is fulltime (36 uur per week), met de mogelijkheid van een vaste aanstelling bij goed functioneren.
Onze Missie
Onze missie is om Aa en Hunze mooi te houden én elke dag een beetje mooier te maken. We werken samen met onze inwoners aan tal van maatschappelijke vraagstukken. We staan daarbij open voor initiatieven, luisteren en bewegen mee, verbinden en ondersteunen. Dat doen we door steeds vaker naar ‘buiten’ te gaan en contacten te onderhouden met inwoners, organisaties en verenigingen. We ontvangen graag sollicitaties tot uiterlijk 10 november 2024.